torsdag 28 september 2017

Kvartalets inköp

Utan vidare krusiduller ber jag att få presentera kvartalets (jag köper endast +/- en vecka kring varje kvartalsslut) tillskott till portföljen från tidigare idag:

1000 Telia för 38,22 kr/aktie

I och med detta inköp är jag fullinvesterad i Telia och hoppas nu på fina utdelningar samt ordentlig kursuppgång.

500 Handelsbanken B för 121,60 kr/aktie

Denna fina bank togs in i portföljen förra gången det var dags att handla och ligger fortfarande bra till på min bevakningslista. Den lilla kursskillnaden till A aktien är inget jag bryr mig om i skrivande stund.

500 Castellum för 125,40 kr/aktie

Jag utökade mitt innehav i detta fina bolag.


Jag återkommer med portföljens fördelning, värde och utveckling inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar