måndag 26 oktober 2015

Portföljutveckling 2015-Q3

Vi bytte kvartal för ett litet tag sedan och jag kom på att jag kanske skulle ta tillfället i akt och redovisa hur det gått för mina portföljer:



Inga fantastiska resultat med andra ord, men jag är glad över att inte ha hängt med i nedgången för OMXS30 det senaste kvartalet. I aktieportföljen är det framförallt tyngden i oljerelaterade aktier som drar ner resultatet, men jag "sitter still i båten".

(Portföljerna var inte fulla för ett år sedan, men är det nu, så framtiden kommer att bli mer rättvisande på gott och ont.)

1 kommentar:

  1. behöver du ett lån? Har du letat efter var du kan få lån? Har du försökt få något lån? ansök sedan nu på? (christywalton355@gmail.com) om du vill få ett överkomligt lån. Lån erbjuds här till en mycket låg ränta på 2%. Kontakta oss nu om du är intresserad.

    SvaraRadera